Service

Dealers van Rohloff en Gates kunnen zich met garantievragen tot ons wenden. Hieronder vind je wat je moet doen. Vragen? Neem contact met ons op.

Gates-garantie

Voor het GATES-garantieformulier, klik dan hier.

 

Rohloff-service

De Rohloff-naaf controleren bij olielekkage.

Voor je de Rohloff-naaf opstuurt, graag het volgende controleren. Voorbeeld klik hier

Registratie controle

Controleer eerst of de Rohloff-naaf geregistreerd staat voordat je het garantieformulier in gaat vullen.

Voor de registratiecontrole klik hier

Registreren van je Rohloff-naaf

Bij aankoop van een Rohloff-naaf graag altijd de naaf aanmelden bij Rohloff zodat de garantiebehandeling sneller verloopt. De naaf kan hier aangemeld worden: klik hier

 

Serviceformulier

Voor het serviceformulier klik hier

Na het aanmelden ontvang je een e-mail van Rohloff dat het aanvraag in behandeling wordt genomen.

De Rohloff-wielen die retour gestuurd worden, moeten een print van de e-mail van Rohloff bevatten. Indien geen print van het retourformulier aanwezig is, wordt de naaf niet in behandeling genomen.

Het wiel wordt binnen 10 werkdagen naar je teruggestuurd.

 

Garantie wordt verleend over de eerste twee jaar van de naaf, ongeacht welke eigenaar, mits de originele aankoopbon van de naaf aanwezig is. Eerste eigenaren die problemen hebben na twee jaar kunnen onder de coulanceregeling vallen.

 

Graag alle wielen opsturen naar:

Elan

Copernicusstraat 10

6604 CR Wijchen

Bezig met laden...
Copyright © 2022, Elan - Rohloff.nl is een groothandel en levert niet aan consumenten