Service
Dealers van Rohloff en Gates kunnen zich met garantievragen tot ons wenden. Hieronder vind je wat je moet doen. Vragen? Neem contact met ons op.
Rohloff-service
De Rohloff-naaf controleren bij olielekkage.
Voor je de Rohloff-naaf opstuurt, graag het volgende controleren. Voorbeeld klik hier
Registreren van je Rohloff-naaf
Bij aankoop van een Rohloff-naaf graag altijd de naaf aanmelden bij Rohloff zodat de garantiebehandeling sneller verloopt.
De naaf kan hier aangemeld worden: klik hier
Voor de registratiecontrole + Serviceformulier klik hier
Controleer of de naaf geregistreerd staat op de naam van de eigenaar.
Staat de naaf niet geregistreerd, kunt onderin op de knop "voor registratie" drukken.
Is de naaf geregistreerd, dan kunt u onderin op de knop "naar het serviceformulier" drukken.
Na het aanmelden ontvang je een e-mail van Rohloff dat het aanvraag in behandeling wordt genomen.
Wacht met het opsturen van het Rohloff naaf, tot je bevestigingsmail heb ontvangen van ons.
De Rohloff-wielen die retour gestuurd worden, moeten een print van de e-mail van Rohloff bevatten.
Indien geen print van het serviceformulier aanwezig is, wordt de naaf niet in behandeling genomen.
Deze wordt terug gestuurd met een factuur van het terug sturen.
Graag alle wielen opsturen naar adres op het bevestigingsmail.
Garantie/Coulance
Garantie wordt verleend over de eerste twee jaar van de naaf, ongeacht welke eigenaar, mits de originele aankoopbon van de naaf aanwezig is. Eerste eigenaren die problemen hebben na twee jaar kunnen onder de coulanceregeling vallen. Voor meer informatie over de coulance regels Klik hier.
ELAN Retourformulier
Voor het Retourformulier, klik hier.
Op de meeste artikelen zit 2 jaar garantie.